Translate

piątek, 29 maja 2015

Od Any cd Katy

Obudziłam się na stole w jakimś pomieszczeniu. Kanciapa?
Koło mnie siedział na stołku... zaraz... jak on miał? Chociaż bardzo się starałam, nie mogłam sobie przypomnieć jego imienia. Ale byłam pewna, że skądź go znałam...
Gruby Ben! Nagle wszystko sobie przypomniałam. Gdybym mogła, pewnie bym się w tym momencie się zarumieniła. Zaatakowałam Criminala. No ładnie...
- Widzę, że już wszystko z tobą w porządku - bardziej stwierdził, niż zapytał Gruby Ben. Mimo to skinęłam głową i wstałam.
- Co się ze mną stało? - zapytałam przeczesując rozwiane włosy palcami. - Dlaczego niczego nie pamiętałam?
- Wydaje mi się, że masz amnezję - odparł Gruby Ben przypatrując mi się badawczo.
Spojrzałam na niego jak na idiotę i ruszyłam w stronę wyjścia. Kiedy otworzyłam drzwi zobaczyłam przed sobą... wampira.

Kaspar?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz