Translate

sobota, 23 maja 2015

Od Any cd Katy

Katy zrównała się z Ayato. Ja trzymałam się trochę z tyłu. Po dłuższej chwili milczenia odezwałam się:
- Gruby Ben mówił mi, że żeby było nam tu łatwiej możemy dołączyć do dziewięciu grup. Dołącza się do nich na podstawie cech charakteru... czy coś takiego. W każdym bądź razie, jestem ciekawa jaką grupę wy byście wybrały...
- Gruby Ben? - Ayato spojrzała na mnie spode łba.
Zbyłam jej pytanie machnięciem ręki.
- A jakie to są grupy? - spytała Katy.
- Myślę, że najlepiej będzie jak dowiedzie się tego od źródła - odparłam i poprowadziłam jena stołówkę. Przy jednym ze stolików siedział Gruby Ben i rozwiązywał krzyżówki. Podniósł na nas wzrok kiedy weszłyśmy, i zaraz opuścił go znowu na kartki.
- Czego? - warknął.
- O! Nasz sumo nie w chumorze - zadrwiłam. Spojrzał na mnie wściekłym wzrokiem i odłożył, a raczej rzucił, krzyżówki na stół.
- Widzę, że doszły dwie nowe - powiedział. - Zgaduję, że Ana zdążyła już mnie obgadać, więc nie będę się wysilał i na nowo wam przedstawiał...
- Przyszłyśmy w sprawie grup - przerwałam mu.
- Aaa... no tak... - mruknął i zaczął wszystko tłumaczyć dziewczynom. Kiedy skończył, pierwsza odezwała się Katy.
- Wybieram Diamond.
Wszyscy spjrzeliśmy na Ayato.

Ayato? Którą grupę wybierasz???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz